torsdag 7 januari 2010

jobbiga tankar(eller som lilleman kanske skulle sagt:Tonårs tankar!)

Dock är jag inte tonåring längre! AAH!! herregud! jag är inte tonåring längre! har inte varit det på över ett år! varför har jag inte inset saker som det här förens nu?! allt är ganska förvirrande för mig.. eller jag förvirrar nog bara mig själv.

har inte bloggat på en månad kanske så tänkte det va dags.. tror inte jag har så många läsare dock.. men ganska skönt att skriva av sig lite i alla fall.

nytt som hänt, i inlägget innan kan ni ju se vår as gulliga lilla bebis hund Ruby! hon kom till oss i mitten av december. känns som att hon bott med oss i flera år.. lite jobbigt med kiss och bajs överallt och när hon skäller och så. men söt och gosig...

Har även varit sjuk i kanske tre/fyra veckor? lagom festligt.. kan även vara hund allergi.HAHA! vet inte. har hosta och sånt.. säkert nåt värre. jag är säkert döende.. då vill jag åka långt bort och ligga på en strand och vänta.. se solnedgångar..

Ska även äntligen(?) flytta hem till svea rike. vet inte riktigt hur jag känner inför denna flytt.
äh om jag ska vara ärlig vet jag inte så mycket om nånting just nu..

jag antar att jag mest är rädd för att allt ska bli som det va innan jag flyttade hit.. fast det skulle nog bli värre. för alla har gått framåt. alla har sitt eget. jag har inte så mycket mer än mig själv.. och det är nog det sista jag vill ha om jag ska vara ärlig. och det här är inget tyck synd om mig.blaaa blaa.. det är bara sanningen......helt och hålet vad jag tycker. hur jag känner.. inga mellanslag inget. bara som det är....som jag är.

HAHA DEAL WITH IT BITCHES!! never said I was any good! BOOYAAAAAAAAAAAAAA
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

onsdag 6 januari 2010

Putchie

Senaste medlemen i familjen! Miss Ruby!

måndag 30 november 2009

Kalas!

I lördags hade jag mitt 21års kalas. blev kalas kul måste jag säga! mitt tjej gäng peppade hela tiden och jag kunde inte sitta ner i en minut utan att det blev peppande..haha..
fick även 21 kyssar som det heter, Inte på munen dock!! och blev då "humped"haha av två..väldigt kul! min 21 kyss som är den viktigaste stod Rosarie för! jag grätt,haha. sen kom hon med en tårta och då grätt jag mer!! jävla gråt kalas jag hade! sen dansade jag till I'm too sexy igen! ehm,yes! men det va tydligen underhållnde i alla fall!haha..

sen grätt jag mer,altså varför??!! dumma cp saker typ,haha!
sen blev det efterfest hos oss,och djn följde med ner till huset,så fest i huset,bara en lampa som gick sönder dock. ehm,ja. märkte inte ens när folk gick! va lite full,helt plötsligt va nästan alla borta.haha! och sen städade jag hela huset. och grätt lite mer!haha..

ja,kvällen gick fort och nu är det redan måndag igen,vart tar tiden vägen?? känns som att den försvinner allt för snabbt!

tillbaka till vardagen...

måndag 23 november 2009

gnällbloggen.se

borde nog döpa om min blogg till det! eller hälften av tiden.
känns som att det enda jag gör på min blogg är att gnälla eller att berätta att jag har festat.haha.

vill verkligen vara nån annanstans just nu.orkar ingenting..ska ta hand om barnen själv hela dan imorgon och onsdag..bläääh

På lördag ska jag tydligen ha 21års fest. 21 är en viktig födelsedag här,fråga inte varför för jag har ingen jävla aning,ännu en dum anledning att festa antar jag.. brukade gilla födelsedags fester,men har fått avsmak för dom. specielt mina egna... vad jag vill göra är att sitta hemma och kolla på film på lördag och dricka en flaska vin...tror jag ska säga att det inte blir nåt.. om jag hade en fest nånstans önskar jag att jag va hemma så jag hade folk att bjuda och jag visste vilka jag kunde säga till och allt..nej fan för födelsedagar.. jag tar härmed bort min födelsedag,kan man göra det utan att dö?ja jag bestämmer att man kan göra det..för jag vill inte.. nån annan kan få den om dom vill... Vem vill ha min??

skit på allt

fredag 20 november 2009

Toss my salad!

Läs förra inlägget först!hehe!!

Toss my salad ska tyligen betyda antingen att man hånglar med nån och kör tungan rakt in,typ elvispa??

eller hittade några om att det betyder att man lägger jelly i röven och nån måste äta det därifrån...jelly eller sirap...

ehmm.... jag hoppas ju att det är elvisp grejen!!

Världens sämsta bloggare...

Det är såklart jag! är hemskt dålig på att updatera bloggen.. vet aldrig riktigt vad jag ska skriva..

men det jag kan säga är väll att dom senaste veckorna har varit som vanligt ungefär.. hänt jätte bra saker och dåliga saker, sådär som det gör i livet såklart!

Nikita har hälsat på,det har varit halloween,21års fest, ja det jag kan komma på nu i alla fall..

Igår regnade det något otroligt hela dagen, och det orsakade även översvämningar i hela landet..inte på alla ställen men här och där.. på vissa ställen va det vatten upp till knäna på folk och dom har ställt in collage skolor i stan och vissa kan inte ens ta sig till jobbet.. helt tokigt.. kom att tänka på att det kan ju regna i sverige,men vi har väll inte så mycket översvämningar för att det regnar så mycket? idag är i alla fall en solig dag och vattnet är påväg bort.

känner ine för att fixa tvätt och allt sånt just nu.. men måste man så måste man antar jag.hehe.. nån som vill bytta med mig för en dag? tur att det i alla fall är fredag idag och at imorgon är lördag. då ska jag ta mig in till stan för att titta på Jamie's nya hus och kanske dricka några bärs! behöver det..kanske träffa nelliebös också..

En lite skojig(eller nåt sånt) sak som hänt är. ni vet dom där plastiga banden som man har som armband i olika färger? emo's brukar ha såna.haha.. här kallas dom i alla fall för "shagbands" altså på svenska:knullband.. och dom olika färgerna står för olika saker, och tjejer i skolor har dom i olika färger för att visa vad en kille kan göra med dom, och om han tar sönder den från hennes handled så måste dom göra det och då får han en i färgen för att visa att han gjort det..hänger ni med?? haha. och dom gör det på riktigt!altså va?!

En annan sak som va popis här förut va "snowballing" ni kanske kan tänka er vad det är...meeeen kanske inte!
Det gick ut på att en tjej suger av en kille och tar(ehm.ja..satsen?finaste ordvalet?) i munen och går sen och hånglar med någon annan och ger då honom den i hans mun...

Altså okej klart vi håller på med saker i sverige och så också..men gör vi sånthär??

om "shagband" färgerna:

Black- Sex
Blue- Blow job
Pink- Flash tits or penis
Yellow- Hug
Purple- Kiss
Clear- Whatever the snapper wants
Green- Hand job
Brown- Toss my salad
Glow in the dark- SEX TOYS
Any glitter- Girl chooses
Silver(Gray)- OUTDOOR SEX
Light Blue- Anal
Light pink- hug and kiss
Light green- Oral sex
Gold- All of the above


Jag undrar ju lite vad "toss my salad" betyder.haha! måste fråga nån!


over and out....xoxo

tisdag 6 oktober 2009

(SuperFITta)

Jag har för 56899989999 gången bestämt mig för att bli mer fit(ett eller två t?) hur som helst så har jag tydligen gjort det... får se hur det går denna gång.. har i alla fall varit på adult gymnastics igår och ska dit ikväll igen, jag hatar att göra såna saker framför folk för att jag är så dålig. men det är helt okej här, eftersom andra inte heller är så bra, och för att dom som har det känner jag.. dom är ijuförsig sjuuuukt bra! altså typ, WOW! haha får väl se hur bra det går för mig...... försöker äta bättre också.. funkar okej måste jag säga. inte lika mycket cravings längre liksom.. nästa steg är sluta röka! men det får vänta ett tag! nu ska jag ta en cigg och byta om för att gå och stå på händet som jag inte kan och almänt göra bort mig (men i goda vänners sällskap)