torsdag 14 januari 2010

come fly with me...

Nu är flyg bokade. kan inte ångra sig längre.. den 13e februari landar jag i sverige. så inte lång tid kvar nu! landar klockan fyra på en lördag. så jag hoppas ju att folk är peppa på att ses på vin och utgång??!!annars blir jag nog lite besviken..! nåväl.. ska packas och allt. kanske berätta för barnen först?! hur som helst känns det helt kalas bra just nu. tror att det här är just vad jag behöver. lite mer frihet igen också! och vara nära alla mina små kycklingar!!
xx

4 kommentarer:

Rebecka sa...

Alltså ska gå och köpa vin imorgon och spara det och festa till de den 13 feb. bara för att fina du kommer hem igen! Sen att jag inte är hemma är ju en annan femma! Klart folk är peppa på att gå ut, annars skickar jag hatmail till dem, det vet du! PUUUUUUSSS <3<3<3

Lovisa Ekdahl sa...

ME SO HAPPY!! Dock så jobbar jag GIVETVIS natt den lördagen, fucking suck! Men vart ni än är kommer jag förbi ett tag i alla fall. AJ LAV JO!

Ellie sa...

Man kan inte vara mer redo än jag. Jag går dit du vill ha mig, över berg och genom vatten och dal!
My love!

FRUGAN sa...

om du bokapp något annat på lördagen så DÖDAR jag dig! Du ska komma hem till mig i fornhöjden i mitt nya place (alla andra kan komma hit också förstås) så att jag kan laga lasagne till dig och sen ska vi bli karatefulla. SÅDETSÅ ANNARS JÄVLAR