onsdag 13 januari 2010

hypokondriker?!

vet inte om det stavas så och orkar inte gå in på google och kolla! deal with it!

Så fort jag kommer hem till sverige funderar jag serriöst på att gå till en doktor och be dom testa mig för allt om finns! ALLT! cancer,aids,bruttna tår. va fan som helst!! jag blir tokig av att det känns som att nått är fel men har inga stora syndrom. menar då att har inte svimmat eller liknande. men det känns ändå som att nått är fel. jag är inte bekväm i mig själv..

aja... annars så sittr jag här och försöker fundera hur fan i helevete jag ska få hem alla mina saker!!??!! altså.....jag vet verkligen inte.. paketet som jag tänkte skicka kommer nog kosta ca en miljon..och har inte mycket saker i sig. skulle vilja få plats med mer...jävla skit liv!

Inga kommentarer: